čtvrtek 14. června 2012

Háčkované autíčko

Tak jsem si řekla, že bych mohla přestat háčkovat kloboučky a čepičky a zkusit něco pro syna. No a jelikož jediné co ho zajímá jsou auta, zkusila jsem uháčkovat auto. Během háčkování se chodil dívat co to ta máma tvoří a když jsem přišívala světla tak se tomu i smál, asi mu to připomínalo nějaké zvířátko. Když už ale bylo autíčko hotové a dostal ho do ruky tak na něm byli vidět rozpaky a už se nesmál, asi přemýšlel co to je. Ono jak to nemá kola s kterými se dá točit tak to není ono. Nakonec to bude asi autíčko pro mě jelikož sama mám červené auto tak tohle mohu vozit se sebou jako maskota. :-)

Velikostně je to spíše angličák.

Pokud by měl někdo zájem o návod tak tady je. Napadlo mě, že to nemusí být špatný dárek např. při narození chlapečka.


Našla jsem ještě pár návodů tak je sem přidám pro inspiraci.






11 komentářů:

  1. Simi, úžasnéééé. I ostatní návody mě zaujaly, super. Pohodový večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Simonko,kdybych byla tak šikovná jako Ty tak bych to zkusila,jelikož nejsem tak jen obdivuji. Daja

    OdpovědětVymazat
  3. Simčo, tak to je libový fáro!!! Nákresy ukládám, synovcovi táhne na půl roku, tak je brzy užiju, díky za ně. Pá! L.

    OdpovědětVymazat
  4. Simi, to je roztomilé autíčko! Já bych si ho dala na klíče od auta. Jinak návody jsou super. Můj syn by bral ty vagonky. Hezký večer! Adriana

    OdpovědětVymazat
  5. Simonko, napadlo mě to samé, co Adrianku, ke klíčům od auta dokonalé!
    Moc se ti povedlo.
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Simonko, dle meho nazoru uzasne. A treba i jako darek na klice. Jinak u nas se taky musi tocit kolecka, jinak to pro ty nase prtata neni zajimave. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  7. SIMI, MOC KRÁSNÁ A POVEDENÁ PRÁCE.
    VELICE SE MI LÍBÍ.
    HEZKOU NEDĚLI PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. To je parádí, něco jako plyšák pro kluka....třeba si ho ještě oblíbí:)
    Přeju pěkné odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  9. Jůůůů parádní autíčko :o)) Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Neskutečné, na to bych asi neměla trpělivost ani zručnost. Nedávno jsem hledala nějaké hračky pro kluky protože ten můj prcek nějak rychle odrostl hrkátkům a jiným ptákovinkám. Je to čím dál složitější se mu zavděčit :-)

    OdpovědětVymazat
  11. joooj dakujem, hladala som dlho nejaky normalny navod na auticko. super idem sa do toho hned pustit

    OdpovědětVymazat