pondělí 7. května 2012

Háčkovaný oteplouch

Snad můj dnešní příspěvek někoho nepohorší, ale jelikož měl oteplouch úspěch rozhodla jsem se vám ho taky ukázat. Byl pro mého bratrance, který slavil 50. narozeniny a jelikož je jak já říkám "zamrzlí puberťák" potřebovala jsem, mimo finančního daru, ještě něco vtipného a tak mě napadl háčkovaný oteplouch. Návod naleznete zde.


7 komentářů:

  1. to je super. Chvíli jsem přemýšlela na co to vůbec je. :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Miško,je to tedy vtipné,jsi šikulka moc se mi líbí Tvé dekorace a nacházím zde hodně dobré inspirace!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  3. Simonko, myslím, že se ti to povedlo na jedničku!
    Mšj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Simonko, zpravne kosilaty darecek. Bratranec se urcite zasmal. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. :o)))) super oteplouch :o))) Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Je dokonalý, mohla bych poprosit o návo? 🥰

    OdpovědětVymazat