úterý 3. dubna 2012

Háčkovaný tulipán

Taky to tak máte jako já, že začnete něco háčkovat, ale do toho vás zaujme něco jiného a tak to první odložíte a začne háčkovat něco dalšího? U mě je to normální. :-(


Nedávno mě zaujal háčkovaný tulipán, zatím ještě nevím jak ho využiji, ale ono se určitě časem něco objeví.


Pokud by měl někdo zájem o návod tak tady je:


Je to z nějaké japonské knížky kterou jsem našla na internetu a v knize tulipán vypadal takhle.

5 komentářů:

  1. Simčo, myslím, že to máme všechny stejné. Také odkládám rozdělané věci a tvořím nové a pak se k nim zas vracím.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, Simonko, to si tedy uhodila hřebíček na hlavičku! Nechtěj vidět moje nedodělky...Ale ten tulipán je moc hezký!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj
    Tak ten je supr.Moc hezký asi se budu trochu opičit.Doufám,že to nebude vadit,ale tento motiv jsem ještě nikde neviděla.Hezké velikonoční svátky preji.

    OdpovědětVymazat
  4. Tentokráte nemám žádný nedodělek :o) ale také se mě to párkrát už stalo.... :o))A ten tulipán je super :o) Určitě ho vyzkouším děkuju za návod :o)

    OdpovědětVymazat