pondělí 23. dubna 2012

Háčkované čepičky

Už jsem nějakou dobu nepublikovala nic háčkovaného, ale to neznamená, že nic neháčkuji právě naopak. Opět mám toho rozděláno spoustu od obalu na kapesníky přes háčkovanou abecedu po oteplouch, ale o tom až zase jindy dnes mám v plánu ukázat vám háčkované kytičky a čepičky. Kytičky háčkuji podle návodu, který jsem našla na Mimibazaru a je od paní Evi P. www.mimibazar.cz/navod.php?id=5028


Tahle čepička je podle návodu od paní Michali A. www.mimibazar.cz/navod.php?id=5072


Další čepička je podle návodu od paní Michaeli F. http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=7482


Třetí čepička je bez aplikace tu musím teprve vybrat a návod je od paní Romany B. http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=6538


Poslední čepička je podle mě a je pro mého syna a překvapivě jsem nepotřebovala kupovat žádnou přízi, vzala jsem bundu a přiložila ji ke svým zásobám a barvy byly hned vybrány. :-) Jen jednu vadu to má a to tu, že jakmile čepici synovi nasadím okamžitě si ji sundá a zahodí. :-(

11 komentářů:

  1. Simi, jsou nádherné, jednu bych brala pro naši malou Sofinku.
    Přeji krásné jarní dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní práce, Simonko!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. jejda to je ale úrodička :o) Nádherné jsou všechny :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Simčo, zastav se u mě. Máš u mě překvapení ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Simonko...máš u mě na blogu ocenění, hezký den Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné čepulky i kytičky!!!

    OdpovědětVymazat
  7. No ty jsou super... jen tak mimochodem, máš u mě na blogu ocenění... hezký večer! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Simono, i já se přidávám...máš u mě na blogu ocenění, krásný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  9. Mila Simono, krasna prace. Moc se mi libi ta posledni, klukovska. Jenze mam ten samy problem jako ty - Alex nechce cepicky nosit... Mej prima den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  10. Všem vám moc děkuji za chválu a taky za ocenění, jste skvělé.

    OdpovědětVymazat