pátek 27. dubna 2012

Háčkovaná čepička

Opět nezahálím a háčkuji čepičky. Nyní na holčičku co se má narodit v červnu, už mám jednu hotovou a doufám, že je dost malá. :o) Návod naleznete zde je z Mimibazaru od paní Gabriely L.


A teď vám musím ukázat jakou krásu jsem našla u tchána v garáži. Byla plná hřebíků, šroubků apod. holt chlapy na to nemají buňky. :-) Už ji mám doma a asi do ní dám květináček s nějakou kvetoucí rostlinkou.



Hezký slunečný den.

6 komentářů:

  1. Simonko, nádherná čepička i omáčník.. :o) Na šroubky opravdu velká škoda.. Krásný víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Simonko...čepička je moc krásná, jemňoučká...přesně pro malinkou princeznu. A nádobka na cokoliv je perfektní, pa pa a sluníčkový víkend ti přeji, Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Simonko, čepička je jako pro princeznu a omáčník - to je parádní úlovek :o)
    Gratuluji k ocenění a moc ti děkuji za přízeň!
    Hezkou sobotu, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Čepička je nádherná a krásný úlovek.
    Ted při prohlížení tvého blogu jsem si až ted všimla že mám i od tebe ocenění--děkuji ti moc --nic to ale nemění na tom že ty ho máš u mne také :o)

    OdpovědětVymazat
  5. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!

    OdpovědětVymazat
  6. nádherná čepička, nemáme prosím odkaz na předpis k této čepičce? dlouho sháním něco podobného, ale předpis nenacházím
    děkuji Lucie

    OdpovědětVymazat